Mai îmi vine şi mie să comentez

7 04 2009

Surprinzător. Dar nu mult. Sunt alţii ocupaţi cu treaba asta. Deci nişte idei, pe scurt, care ar avea mai multă logică dacă mi-ar mai fi lăsat serviciul ceva în cap şi dacă nu era atât de bun paharul ăla.

Revoluţia e schimbare. Deci nu e revoluţie. Chişinăul e un oraş din Republica Moldova. Deci nu e Moldova. Toţi avem 15 minute de celebritate, zicea Warhol. O să fie sânge probabil. Peste o lună o să uităm. Că doar vin alegerile. Sunt alţii mai importanţi. 

Dacă a trecut o lună de la ultimul post, atunci o să mai treacă o lună până la următorul. Şi o să scriu atunci despre ce se mai discută în legătură cu revolta din Chişinău la acel moment. Să vedem dacă o să am ce să scriu.

Post fără taguri. Sunt alţii cu taguri şi cu suflet. De unde să mai am şi eu?

Acțiuni

Information

2 responses

1 05 2009
catalin

” ÎMI MAI ” vine şi mie să comentez cand vad titluri ” MAI îMI vine si mie sa comentez „

12 05 2009
Fifteen minutes celebrity

Dacă tot vrei să mă corectezi şi să arăţi că vorbeşti corect, încearcă să şi scrii în română. Limba nu e doar în gură, ci şi în degete.

Lasă un răspuns

