Ce zi!!!

27 01 2009

Urăsc subiectele televiziunilor româneşti. Asta nu e ceva nou. Dar ultimele zile au adus ceva. Nu am mai văzut clasicele rahaturi de deschidere care mă făceau să schimb postul sau să dau mai încet şi să închid.

Nu am mai văzut aşa zisele „ştiri de la ora 5”. Nu maşini îndoite, nu ficaţi pe şosele, nu minore gravide cu nepotul mamei. Modul în care le prezentau mă făceau să mă întreb cum şi în ce fund de lume şi-au trimis corespondeţii. Da, poate sunt un ignorant la a treia generaţie în Bucureşti, dar dacă blocul meu sau persoanele apropiate nu au făcut subiectul unei astfel de ştiri chiar cred că am reuşit să îmi aleg o lume mai bună. Cu mici excepţii, desigur. O nuntă între blocuri cu acel pitic deosebit şi doi puşti care şi-au legat o bordură de gât şi au sărit. De sus. Nu în timpul nunţii.

Întorcându-ma la ultimele zile. Pe micile ecrane are loc o adevărată campanie de scoatere la lumină a sălbăticiei sistemului pe care l-am alăptat în ultimii 19 ani. Nu sunt oameni şi cazuri. E un tot. Şi e înfiorător. E un retard legat cu lanţuri într-un beci de casă veche şi ţinut acolo până când a reuşit să le rupă şi a ieşit în cartier să mănânce copiii.

Asta nu e educaţie greşită sau un sistem care merge prost. Nu e lege aplicată prost. E sălbăticie. E evul mediu. Suntem un popor uitat de timp. Ce poţi spune de ăştia? Nu e Irak, nu e Somalia, nu e o zonă calamitată cu oameni distruşi. E un oraş dezvoltat din România.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

