Ceva, orice

8 12 2008

Mă uitam într-o zi la o puştoaică de liceu care avea pe ea tot felul de accesorii vestimentare. Eşarfe, insigne, clame, braţari, inele, chiar şi un fel de batistă legată la picior. Un fel de brad de Crăciun. Îi lipseau beculeţele. 

Mi-am imaginat-o privindu-se în oglindă înainte să plece de acasă. Sunt absolut convins că era agitată şi simţea că ar fi lipsit ceva. „Ceva, ceva, orice! Mă simt atât de goală şi lipsită de personalitate. Simt că nu ofer nimic.” Moment în care şi-a dat seama că îşi poate lega o batistă la picior.

Cam aşa îmi imaginez că fac şi televiziunile noastre. Ceva, ceva, orice! De mai multe ori mi-am exprimat părerea în legătură cu grafica şi abuzul de „ultima oră”. Iar zoso chiar demonstrează azi că cei de la Realitatea sunt idioţi.

Atenţie. Urmează să pun tagurile şi să dau publish.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

