Linişte, vă rog!

3 12 2008

Aproape în fiecare seară mă întreb cât o să mai dureze circul ăsta. Nu m-am mai uitat la emisiuni, dar uneori nimeresc pe la ele şi uit să schimb. Probabil este o formă de masochism. Probabil nu îmi imaginez o viaţă liniştită cu o carte şi o ţigară bună care să nu ardă când uiţi de ea. Am nevoie de puţin scandal ca şi preşedintele Băsescu. Şi vom avea, din nefericire.

Urmează alţi patru ani de crize, urmează un alt an electoral, urmează alte zeci de emisiuni şi jurnale de ştiri care spun acelaşi lucru. Aceleaşi dosare, afaceri, înţelegeri, moţiuni, instanţe, primării, pasaje, aglomeraţii în trafic, scumpiri la gaze şi facturi cu 30% mai mari decât în sezonul trecut. Acelaşi lucru distructiv şi fără sens. Oamenii ăştia nu vor să doarmă? Sau dorm bine pentru că fac asta? Sunt mai masochişti decât mine. Mă uit la ei în fiecare zi cât de odihniţi şi plini de energie sunt. Gata să mai sape puţin o coaliţie adversară. Gata oricând.

Mă întrebam uneori ce ar face oamenii energici de la televizor dacă de mâine nu ar mai fi nicio criză. Niciun motiv de scandal sau de ton ridicat. Care ar mai fi scopul lor? În vidul apărut în capul meu după o zi la serviciu a apărut atunci o altă întrebare. Păi unde se nasc crizele? Doar dacă ar rămâne fără inspiraţie.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

