Mesaje ascunse? No way!

20 10 2008

Revin cu greu la lucrurile lumeşti şi româneşti. Am decis să mai visez frumos 2 zile, aşa că am stat cu ochii închişi şi mi-am ţinut gura. Dar, cum am zis, am revenit. Şi am căutat noi lecţii de jurnalism şi de servire cu succes a intereselor.

Am aflat cu această ocazie, că atunci când ai o ştire care zice că „Valeriu Stoica reprezintă interesele unei firme britanice care a dat în judecată statul român” trebuie neapărat să o ilustrezi cu Valeriu Stoica în faţa siglei PD-L. Şi în niciun caz nu spui că firma respectivă a mituit nişte social-democraţi. 

Un lucru am observat însă. În ştire se spune despre Valeriu Stoica doar că e membru PD-L. Nu ar fi sunat mai urât „unul dintre membrii fondatori ai PD-L”?


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

