Alte mizerii jurnalistice

7 10 2008

I-am apreciat mereu pe cei care au vrut să facă altceva. Cei nemulţumiţi şi sătui de vechi. Sunt oameni tineri care revoluţionează domenii de activitate învechite. Oameni care îşi conduc proiectele după propriile reguli. Şi aici apare problema. Propriile reguli pentru că altele nu mai sunt. Nu e niciun bătrân care să le spună cum să facă treaba şi îi obligă să o facă într-un anume fel. Pentru că bătrânii sunt naşpa şi comunişti. Noi suntem tineri şi visăm la libertate şi Occident.

Noi nu avem ceva ca BBC News StyleGuide. Cine să facă aşa ceva la noi? Acolo e vorba de zeci de ani de experienţă profesională şi aproape 100 de tradiţie. Pentru un jurnalist din România e indicat să aibă o experienţă mai mare de 18 ani doar dacă a fost comentator sportiv.

Aşa că nu avem reguli. Fiecare funcţionează după propriile principii, după cum îi dictează nasul. Şi în loc să avem jurnalişti, avem comentatori de ştiri şi oameni tineri cu idei revoluţionare. Şi avem ce se vede mai jos. Eu nu pot să îmi dau seama la ce s-au gândit cei de la ziare.com. Am făcut o captură pentru că „articolul” nu are niciun link. 

Sper că nu e nevoie să spun că personajul din fotografie îmi provoacă cam ce le provoacă tuturor. Dar ideea articolului îmi provoacă cam ce îmi provoacă şi el.

Acțiuni

Information

2 responses

7 10 2008
Tudor

Ce ziar a scris articolul? 😀 Ca poate erau mana in mana…

7 10 2008
Fifteen minutes celebrity

Asta e tot ce apare acolo. Nimic altceva. Nici nu se deschide mai mult. Încă e acolo. Şi încă nu înţeleg.

Lasă un răspuns

