Finanţele lui Videanu?

14 09 2008

Vineri am urmărit tot ce s-a spus la Colegiul Director Naţional al PD-L. Au vorbit mulţi. Boc de vreo 5 ori, Stolojan, Blaga, Videanu, Flutur şi Gheorghe Pogea. Lăsând la o parte faptul că adevărul e relativ în politică şi fiecare partid trăieşte în dimensiunea lui, m-am trezit şi am făcut ochii mari la discursul lui Videanu.

Fostul edil al Capitalei Adriean Videanu a vorbit foarte mult despre impozite, taxe, tarife, deficit de cont curent, PIB, creştere economică. A vorbit şi despre proiecte PD-L de neimpozitare a profitului reinvestit, care e proiect PC, din câte ştiu. Mă întreb dacă asta va atrage după sine şi o eventuală susţinere a guvernului PD-L, în stilul pur şi inconfundabil al Partidului Conservator. Dar asta se ştie deja, aşa că nu asta m-a şocat.

M-am gândit la cine a mai vorbit şi în ce calitate. Boc, desigur, legătura dintre partid şi Traian Băsescu, Stolojan e viitorul premier, Blaga se va ocupa tot de Interne, Flutur a vorbit despre agricultură. Deci ce e cu Videanu şi finanţele? Am aflat că el este tătucul cotei unice de impozitare. Mai mult, înainte să îl trimitem deosebit de inspiraţi la Primăria Capitalei, Videanu a fost vicepreşedintele Comisie de Buget Finanţe din Camera Deputaţilor. Deci, nu cumva…. Shiiiiiiit!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

