Profitul presei româneşti

27 08 2008

Comănescu a făcut nişte calcule şi a descoperit cât se mai câştigă şi cine mai câştigă din presă în România. Spre surprinderea mea, Vântu e pe minus rău de tot iar Voiculescu e pe plus bine de tot. Eu credeam că e invers.

Ringier România: 28.427.137
Voiculescu: 10.012.587
Sârbu: -19.129.939
Vîntu: -22.666.223
Patriciu: -29.882.214

Poate s-au făcut investiţii. Ştiu că Vântu investeşte în salarii duble şi elicoptere. Dar şi Voiculescu îşi deschide câte o televiziune pe an. Pe de altă parte, nu mă pot uita la acest top fără să îmi amintesc faza cu primele de Paşte de la Antene. Oricum, urmează o lungă perioadă electorală iar cifrele televiziunilor mele preferate se vor tot schimba. Zic eu.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

