Mii şi mii de burtiere

24 08 2008

De ce au televiziunile de ştiri româneşti (intenţionat am formulat aşa) grafica atât de încărcată? Mă uit la Deutsche Welle şi nu văd decât un logo în stânga sus. Nici măcar titlu. Dacă dau pe A3 sau Realitatea o să văd crawl-uri, burtiere cu titlu, burtiere simple, subtitrări, ceas, siglă, eventual burtieră de „ultima oră”. Cineva mi-a spus că au fost inventate pentru că unii oameni sunt obligaţi să ţină tv-ul pe mute. Oameni din birouri and stuff. Oricine ar fi ei. Mi-e greu să cred că nemţii pot să se uite la tv cu volumul tare. Dacă fac asta la serviciu. Eu cred că e vorba de acel bling bling care îl ţine legat de tv pe telespectatorul cu probleme de concentrare şi iubitor de orice clipoceşte. Şi oameni care nu înţeleg prea multe. Că pe cei care înţeleg mai multe, i-au determinat să renunţe la televizor.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

