La bloc pute

19 08 2008

Vineri seară s-a spart o ţeavă de apă caldă din bloc şi de atunci mă spăl la lighean. Ăsta e şi motivul dispariţiei mele. Nu pot să mă duc undeva pentru că put, nu pot să scriu ceva pentru că mă scarpin cu ambele mâini şi nu pot să vorbesc cu cineva pentru că sunt plin de nervi. Dar mirosul şi mâncărimea nu mă disperă cum mă disperă detaşarea oamenilor.

Eu sunt singurul isteric. Eu sunt singurul căruia nu i se pare firească situaţia. Şi eu sunt blamat. Pentru că nu am trăit câteva zeci de ani pe vremea cealaltă ca să ştiu cum e să trăieşti fără apă caldă. Şi sunt ironizat pentru că eu nu cunosc decât „timpul” ăsta. Pentru că eu nu am mâncat salam cu soia. De fapt, nu sunt atât de mic. Am mâncat salam cu soia, dar făceam trimitere la nişte oameni politici pe care conaţionalii i-au batjocorit pentru că nu trăiseră ca nişte animale până când a început să le placă.

De ce nu s-a reparat până acum ţeava? Nu are rost să intru în detalii. Răspunsul e simplu. Pentru că oamenii au trăit vremuri mult mai grele decât astea şi nu e o dramă că stau câteva zile fără să se spele. Facem economie. Plătim mai puţin la întreţinere şi ne luăm mai multă carne pentru mici şi 3 beri în plus.

Pentru astfel de experienţe să dai peste 100.000 de euro? Cât de masochist trebuie să fie cineva care vrea să stea într-un bloc din Bucureşti? Nu am spus niciodată că România e o ţară de căcat. Sau am spus ceva asemănător în momente ca acestea. Dar de ce să stau aici? De ce să vreau să trăiesc lângă astfel de oameni? De ce trebuie să fiu obişnuit să trăiesc fără apă caldă şi în zgomot de modificări ale apartamentelor. De ce să nu plec şi să scriu liniştit o carte la Berlin?

Later edit: ştiam eu că dacă scriu pe blog se rezolvă. Curge apa! Şi nu le-a luat decât 4 zile să repare ţeava.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

