Ce să facem să nu mai avem turişti străini?

19 08 2008

Am citit despre tupeul unor spanioli de a-şi urca bicicletele în tren şi mi-am adus aminte şi de sondajul CFR. Lăudabilă iniţiativa, dar era necesară? Suntem cumva atât de stricţi în ceea ce priveşte regulile democraţiei pe care încercăm să o tocim încât întrebăm oamenii şi dacă vor să aibă condiţiile de viaţă şi de transport din Occident? Aştept sondaj pe site-ul primăriei Bucureşti: doriţi ca mijloacele de transport în comun să nu mai fie atât de aglomerate? Nu, îmi place să se frece 20 de oameni de fundul meu.

Şi totuşi, revenind la sondajul CFR, 252 de oameni au zis că iniţiativa nu e oportună. Au răspuns la mişto?

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

