Cum alegi un telespectator

14 08 2008

„La italieni se vorbeşte mult, nu se spune nimic, stai ore întregi şi nu auzi nimic”. Românul trebuie ţinut însă cu sufletul la gură minut cu minut, „fie că-l faci să râdă, fie că-l faci să plângă sau că-i aduci indignarea în casă”, până şi „burţile” ce fac legătura între momentele emisiunii îl fac să zappeze înspre alte canale. Audienţa este măsurată după fiecare 60 de secunde, fiecare minut fiind puricat în căutare de greşeli.

Deci ăsta e motivul pentru care Dan Negru gesticulează de parcă ar face kung fu pe fast forward. Acum să nu ne gândim că la noi se vorbeşte mai puţin şi se spun multe. Mai degrabă aş spune că publicul român are o problemă de concentrare şi e hipnotizat de lumini puternice, zgomote şi viteză aşa cum şi un struţ e fascinat de un ceas.

… un format de televiziune trebuie tot timpul împrospătat, pentru că „devine redundant dacă a treia ediţie e identică cu prima şi a doua ca desfăşurare. Păstrezi structura, dar schimbi pe structura aia. Eu continui sezonul cu «Vreau să fiu vedetă». Trebuie să schimb decorul, trebuie să facem casting etc.”.

Exact. Trebuie schimbat bling-ul. Nu mai străluceşte ca la început.

Tot articolul aici.

Anunțuri

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: