Un fel de concluzie

12 08 2008

Mi-am petrecut cele câteva zile de vacanţă experimentând stări şi sentimente pe care le-aş putea considera exotice. Pentru că sunt atât de departe de ce văd în jur şi am impresia că aş afla mai multe despre ele numai dintr-un documentar de pe Discovery.

Am aflat în câteva zile ce înseamnă toleranţa, respectarea individului, a intimităţii, chiar a mediului. Lucruri atât de străine aici. Nu, nu am fost plecat din ţară. Nu vorbesc despre străzi curate, şoferi care nu claxonează sau chirii mici. Ce am trăit săptămâna trecută e dincolo de toate astea şi nu se întâmplă întotdeauna nici acolo. E vorba de un cumul de experienţe, contacte, discuţii, aventuri. E vorba de oameni. E vorba de locuri. Şi nimic nu e întâmplător.

Nu ştiu cât de coerent sunt. Nici gândurile referitoare la ultimele zile nu sunt foarte clare şi nu pot vorbi despre ele pentru că nu e şi o concluzie. E doar ceva ce simţi că e acolo. Ceva mai bun şi puţină pace. La asta mă refer. Nu la soluţii care ar fluidiza traficul astfel încât numărul de maşini să se tripleze şi să zboare pe lângă tine fără să mai fie nevoie de semafoare. Nu la o justiţie curată, ci la mai puţină nevoie de justiţie.

Dar m-am întors. Serviciul, televizorul şi porcăria de la Antena 3 încearcă să-mi arate că mă înşel. Sper să rezist. Ce e în neregulă cu lumea asta?

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

