O poveste de ieri

3 08 2008

Dacă tot e vorba de breaking news, măcar să o spun cu întârziere. Se întâmplă şi la case mai mari. Gen Casa Presei Libere. Că dacă îi zici „breaking news” în loc de „ultima oră” înseamnă că pui accent pe impact şi nu pe actualitate. Acum serios, chiar n-am avut timp.

Revenim. Ce s-a întâmplat ieri, unde altundeva decât la televiziunile mele preferate? La ora 11 a vorbit domnul preşedinte Traian Băsescu în direct la Antena 3. Nu aveam timp să ascult ce spune, dar nici nu am înţeles de ce îl dau la televizor. Am aflat puţin mai târziu că în timpul discursului, domnul preşedinte Băsescu a spus despre un ministru că e „imbecil”. Am observat că se comenta pe tema asta la Antena 3, dar nu aveam timp să urmăresc ce se întâmplă, cum am mai zis. Deci asta se întâmpla între 11 şi 12.

Mai târziu am avut timp să mai arunc câte un ochi la televizoarele din jurul meu. La ora 14 m-am uitat la Antena 3, care începea cu imbecilul lui Băsescu. La ora 14:02, mi-am îndreptat atenţia către Realitatea, la timp pentru un news alert urmat de breaking news cu bandă galbenă care este folosită şi când bubuie un bloc. Ştirea? Traian Băsescu a numit un ministru „imbecil”. Urmează stupefacţie. Urmează reacţii prin telefon. Corina Drăgotescu studiază problema. Urmează stupefacţie. Urmează o înregistrare audio cu declaraţia preşedintelui Băsescu. La 3 ore de când Antena 3 dădea treaba asta în direct.

Nu am toate motivele să cred că un editor al Realităţii a aflat de la Antena 3 şi a înregistrat cu telefonul? Dar totuşi. După 3 ore? Şi breaking news cu bandă galbenă folosită când bubuie un bloc?

Mai am unele motive să cred că o persoană foarte supărată că nu sunt călcaţi în picioare liberalii pe postul preferat al preşedinţiei i-a sunat şi le-a zis ce se întâmplă la Antena 3. Moment în care jurnalistul de înaltă clasă nu poate decât să înregistreze cu telefonul ce se aude la concurenţă.

Şi toate astea la mai puţin de 24 de ore de când lăudam Realitatea că e peste tot şi dă ştiri înaintea altora. Ce ruşine! Totuşi, să nu se înţeleagă că a făcut Antena ceva bun. Doar l-a dat la tv şi s-a nimerit să spună asta. Fler? Nu ştiu. Poate doar lipsă de subiecte într-o sâmbătă dimineaţă când toate documentarele cu ţâţe au fost date deja de 14 ori.

Acțiuni

Information

2 responses

4 08 2008
Vasile

Pe Animal Planet la orele alea salvau un arici, o iguana şi amendau şi un posesor de pitbuli. Nu mai bine te uitai şi tu la asta?!

4 08 2008
Fifteen minutes celebrity

Nu numai că m-aş fi uitat la aşa ceva, ci chiar aş fi început să salvez arici şi iguane dacă nu eram la serviciu în acele momente.

Lasă un răspuns

