Cât de ieftină este o televiziune

30 07 2008

Nu are rost să dezbat subiectul inundaţiilor pentru că m-am plictisit de el. De vreo 10 ani, adică de când mi-am dezvoltat o conştiinţă, vorbesc pe tema asta la topirea zăpezilor, la ploile de vară şi la ploile de toamnă. În fiecare an, aceleaşi sate care se construiesc tot lângă aceleaşi râuri care se revarsă de 3 ori pe an şi le ia agoniseala de o viaţă (?) acelor oameni cărora le-am trimis nişte tricouri şi o pereche de adidaşi acum 7 ani când au rămas fără agoniseala de o viaţă. Noroi, case în apă, bătrâni care plâng. Orgasmul jurnaliştilor.

Credeam că Antena 3 mi-a câştigat dezgustul în acest sezon de inundaţii printr-o imagine deosebită cu picioarele murdare de noroi ale unor oameni morţi. Dar Realitatea TV a driblat şi a trimis mingea în poartă. Victorie Realitatea TV. Nu mă dezamăgeşti niciodată. Via chinezu.

Acțiuni

Information

2 responses

31 07 2008
durox

deosebit efortul de a atrage atentia asupra a ceea ce se intampla prin satele romanesti…
de la sine inteles ca nu injur in gand reporterii care surprind, sau regizeaza astfel de imagini/reportaje! insa ma dezgusta pana la voma marsavia editorilor, realizatorilor si producatorilor tv… in cele mai multe cazuri, genul asta de tragedii sunt exploatate politic si evident economic -cu cat mai socanta stirea, cu atat mai scumpa reclama, si cu atat mai bun prilejul de a politiza tragedia.
ps.am trimis si eu haine, incaltaminte si mancare… dar asta nu inseama ca inteleg de ce aceleasi localitati, si poate aceeasi oameni sunt loviti de acelasi necaz al inundatiilor.

31 07 2008
Fifteen minutes celebrity

Îţi imaginezi satisfacţia editorilor şi a producătorilor după ce difuzează o astfel de mizerie? „I-am terminat pe toţi cu baba asta. Plâng şi pietrele.”

Lasă un răspuns

